Author Topic: Kiltatalon vaulttien käyttöohjeet  (Read 5398 times)

Offline mikron

  • Member
  • Outsider
  • Posts: 961
  • Gender: Male
  • Mika Hyvönen
    • http://mikron.fi
Kiltatalon vaulttien käyttöohjeet
« on: Mon 01 Mar, 2004 13:15 »
Kiltatalo sijaitsee Torrylin zonella Ravensdale kylässä, lot #3410.

Alakerrassa on 3 vaulttia joidenka sisältö pitäisi pitää seuraavanlaisena, kunnes erikseen toisin määrätään:

- Vasen vaultti: Aseet, helyt, arskat. eikä mitään 89qua crappia vaan ihan sellaista mitä voi oikeasti pelaajat käyttää, sama pätee helyihin. Huonot kamat tylysti vaan NPC:lle kaupaksi, kyllä niistä pari copperia saa.

- Keskimmäinen vaultti: Toistaiseksi power/endu/heal/yms potioneille.

- Oikea vaultti: TOA Artifaktiscrolleille, artifakteille, legendary weapon komponenteille ja ML itemeille.


Kiltatalon vieressä on Iskan oma talo jossa on Druim Cain portteri ja Siegecraft NPC. Kiltatalosta loivasti vasemmalle vastapäätä on Migronin oma talo jossa on ainakin Smith ja joku toinen NPC joka vaihtelee.
// mikron mug mug "mulla on niin vittumainen asenne"

Offline Darkki

  • Administrator
  • Outsider
  • Posts: 873
  • Gender: Male
  • Mika Salovaara
    • Risingshadow.net
Kiltatalon vaulttien käyttöohjeet
« Reply #1 on: Mon 01 Mar, 2004 13:19 »
Simpe ilmeisesti on guildin salvage charru. Onks olemassa jotain chestiä jossain talossa minne vois tunkea kaiken salvage kamat? Pystyn kyllä shadowialla esim kaikki crapit itekkin salvagee mut noi +45lvl matskut yleensä failaa ja parempi ois saada niistäkin rahat pois esim craftereille.
Risingshadow.net - Science fiction & fantasy books

Offline mikron

  • Member
  • Outsider
  • Posts: 961
  • Gender: Male
  • Mika Hyvönen
    • http://mikron.fi
Kiltatalon vaulttien käyttöohjeet
« Reply #2 on: Mon 01 Mar, 2004 13:22 »
Level 45+ aseet ja arskat jotka haluat salvageen voi tunkea mun talon vaulttiin, lot #3408. Jokaisella Sisulla on oikeus laittaa kamaa sinne, vaan ei ottaa pois. Ajan kanssa kun kamaa kertyy paljon salvageen ne sit pois ja raha menee kiertoon pelaajien tarpeisiin, kuten scrollifarmauksestakin.

Myös Koff osaa salvagee.
// mikron mug mug "mulla on niin vittumainen asenne"