Author Topic: prkl. classitilannetta..  (Read 6979 times)

Offline dahakon

  • Guildmaster
  • Administrator
  • Outsider
  • Posts: 932
  • Gender: Male
  • Ville Halonen
prkl. classitilannetta..
« on: Thu 03 Jun, 2004 11:39 »
Viimeisin RVR classiexpausaalto oli lievä fiasko johtuen liian vähästä raivokkuudesta mun osalta, tai sitten yleisestä.... tajunnantason vähyydestä.

Suomeksi, ei näillä maagiläjillä mitään helvetin rvr saada aikaan. Ainakaan kunnollista.. voidaanhan me alkaa toisaalta NF Dramaksi ja campitaan fg maageilla + botit keeppejä. Luulenpa vaan että suurin osa ei siitä diggaa ainakaan kokopäiväisesti, joten teenpä pienen listan aktiivipelaajista ja niiden classeista jotta kaikki hahmottaa missä mennään, ja listataan ne joilla on rvr pelattu tähän asti enimmäkseen:

Supportpelaajat - 5

daha - bard(druid)
jari - bard(warden)
mabutu - bard
york - druid
eppin - druid
(Quidz - warden)
(Iska - bard/warden)

Tankkipelaajat - 4

Antsa - hero
Hermot - bm
(Scorpio - bm)
AS - VW
Mikron - champ

Maagit - 9

Simpe - eldu
Shardey - eldu
rauno - eldu
facerub - eldu
walerock - eldu
Darkki - menta
Suortti - menta
iska - animist
hydra - animist

suortti

  • Guest
prkl. classitilannetta..
« Reply #1 on: Thu 03 Jun, 2004 11:51 »
nooh.. niinku darkki sano että sitten mennään 7 maagin ja bardin kanssa...
Kai se sitten koulii ihmisii ottaa ukkoi mitä todella tarvitaan.

Ja lvliä niille croc ringeille niin mä voin juosta iiha hyvin ilman gruppii

- Suortti

Offline dahakon

  • Guildmaster
  • Administrator
  • Outsider
  • Posts: 932
  • Gender: Male
  • Ville Halonen
prkl. classitilannetta..
« Reply #2 on: Thu 03 Jun, 2004 11:52 »
(Mun) unelmatilanne ois

4 druidia, minä, scorp, eppin, york, jsa, xx xx xx?
2 bardia, minä mabutu iska jari
4 (BG) tankkia, minä, mikron, hermot, AS, antsa, scorp, eppin, jsa
4 pbae, shardey, simpe, wollie, suortti, (rub, wale, scorp)
2 wardenia/random, wardens iska, jari, quidz,

"jämät" eli mage/random = silsa, darkki, shadowia, tatteri, cleanbox, suortti, finnwe, inserthere, ei pahalla.

esimerkkigroupit mitä sais aikaan

G1
druid - daha
druid - york
bard - mabutu
BG - antsa
tank - eppin
pbae - simpe
pbae/mage - wollie
random - quidz

G2
druid - scorp
druid - pahis? tai jsa, etc.
bard - jari
BG - hydra
BG - hermot
pbae - suortti
pbae/mage - shardey
random - AS

Lisäanalyysiä EM listasta:

Druideja liian vähän, vaihtoon ei varaa lähes ollenkaan, jos minä vaihan niin eppinin on pakko pelata druidia, sama scorpin kohdalla niistä joilla altteja on. Ykskin druidi tekis gutaa.

BG, varsinkin DET BG on liian vähän, BG ongelma tosin poistuu jos wardeni tai pari speccaa BG, mikä ois erittäin suotavaa.. perfectoreita olis vaan druidit ja 1 bardi tjs.

Bardeja on liian vähän. Esim jos Jari haluaa pelata wardenia, on mun vaihettava bardiin.. lisäbardi (iskal on mut pelaako, entäs gwendia?) ei tee pahaa. Hermoilla on kans bardi tulossa joten uusia tuskin kannattaa aloittaa.

Offline Daliden

  • Moderator
  • Outsider
  • Posts: 305
prkl. classitilannetta..
« Reply #3 on: Thu 03 Jun, 2004 13:16 »
Kyllä mut voi laskea druidiksi jos sitä RvR:ää ajetaan joskus, ja mieluiten ilman "ajetaan vaan yhdellä groupilla, ei zergata"-whineä -- minä lähdin Mordulta katselemaan "suuren maailman menoa" enkä sitä vitun samaa yhden groupin munaravia eestaas.

Mutta PvE on nähty.

Offline Jsa

  • Member
  • Outsider
  • Posts: 229
prkl. classitilannetta..
« Reply #4 on: Thu 03 Jun, 2004 15:20 »
Hankalia hommia, lisää casterialtteja! :)

No joo, sepä se vaan tossa on että sakkia on yksinkertasesti liian vähän että sais enempi kuin 1fg matkaan ja zergissä juokseminen on joskus aika turhauttavaa sekin. Toisaalta 8vs8sia voi harrastaa tosiaan mordullakin mutta  mutta...


XENOSAGA! (Kakkosversio tuloillaan, ajanvietettä herneilijöille [tm] )


:)
Official Instaherne

Offline ArchSin

  • Administrator
  • Outsider
  • Posts: 861
  • Jamo Virta
prkl. classitilannetta..
« Reply #5 on: Fri 04 Jun, 2004 02:09 »
MugMug vaan..

Se että on jo 2 healeria + speed pärjää jo hablorandomia paremmin mihin olen ikinä tottunut.. ja silti saanut RPtä vaikkei meno kovin optimoitua ole ollutkaan. Välillä kuolee mutta palkitsevaa se on ajaa hieman vähemmän optimi gruupilla (olettaen että em. healerit osaavat säällisesti hommansa :)) - cookie cutterit sitten erikseen - pitäisi pärjätä jos niitä tulee harrastettua, niillä jos taasen wipee niin ai ai sitä herneilyä :p

Tuosta vielä hieman enemmänvähemmän lisää optimoimalla saa helposti lisättyä 1 caster + sille BG tst-pareja tappiin asti. Jos ei niin kyllä ne silti jotain tappavat jos vaan pääsevät tasapuolisesti aloittamaan ettei radaristit tule suoraan selkään ja omat huomaavat myös vastustajat ajoissa.

Eikä nyt ihan niin vakavasti pidä tuijottaa onnistunutta iltaa puhtaasti RPn kertymistä ainoana mittarina käyttäen - monesti ollut pirun hauskaa vaikka saldo ollut 5k useasta tunnista räpellystä :)

ja pakollinen rautalanka versio:  :arrow:
---
bardi
drood
drood
bg
bg
caster
caster
veljen scoutti
--
bg - muodossa tai toisessa, jotkut parempia kuin toiset, kaikki bg:t toimii samalla tavalla :)
caster - tyyli vapaa, damagea tarviis tehdä
drood - vain punapäiset celt femalet kelpaa
bardi - rumpu josta ei duration ole lopussa required
veljen scoutti - sisäpiirin vitsi - pakollinen liiskeri / afkeri / PL nuub / gimp; aina näitä tulee mukaan teki mitä teki, pakko alistua ja ottaa se vaan mukaan kiltisti
I don't understand why I have to go to school at all, the internet knows more than all the teachers there put together.

Offline Wallas

  • Member
  • Outsider
  • Posts: 211
prkl. classitilannetta..
« Reply #6 on: Fri 04 Jun, 2004 08:41 »
No mulla on BM:n peluuinto aika heikossa tällähetkellä. Offenciivisesta tankista on tulossa väkisin BG botti. Tähän joku sanoo, että kyllä sitä voi damaa siellä tehä ja mennä sit suojaa casteria kun tarvii  :arrow:  ei toimi  :!:

Casteri delaa aina ennen kuin ehtii paikalle. Ja tästä tulee luonnollisesti lisää whinee ja natinaa. Keepeissä toi BG on ihan jees, kun ollaan pienissä tiloissa. Pääsee matsaan portaissa tms. ahtaissa paikoissa ja on silti koko ajan BG etäisyydellä. Myös MG fightit voi lukee tähän sarjaan.

Avomaastossa homma onkin sit uskomattoman boree puuhaa.

Hibeillä toimivammat BG:t on Wardeni (pystyy hiilaa samalla), WV (pystyy nukee samalla) ja hero (pelkästään sen vuoksi, että pystyy blockkaa nuolet pois).

On meinaan uskomattoman tylsää bodyguardaa casteria, joka nukee takalinjoilta.

Frontierissa tilanne voi taas muuttua, kun fightit painottuu keeppeihin ja pääsee naputtelee siegeillä.

Offline dahakon

  • Guildmaster
  • Administrator
  • Outsider
  • Posts: 932
  • Gender: Male
  • Ville Halonen
prkl. classitilannetta..
« Reply #7 on: Tue 08 Jun, 2004 11:42 »
se vaan et et oo pelannu pbae bg hommia jossa pääsee kyllä meleemään millon vaan ja miten vaan. Ei nuolilta ennenkää oo tarvinnut blokata :P