Author Topic: PL&Whinefest  (Read 5586 times)

Offline Antsa

  • Member
  • Outsider
  • Posts: 361
  • Gender: Male
PL&Whinefest
« on: Fri 23 Apr, 2004 11:41 »
Ehdotin tätä jo aikaisemmin irkissä ja moni osoitti kiinnostuksensa.

On ollut puhetta että moni haluaisi expottaa toisen charrun, mahdollisesti casterin tai stealthin frontiersia varten ja monella on varmasti lvl40~ hahmoja jotka haluaisivat saada lähemmäs viittäkybää.
Voitaisiin tehdä näin että mentäis epiczonelle vuoropäivinä niin että ensimmäisessä aallossa puolet porukasta toisi mainin ja puolet
(main)alttinsa.
Bottien tuomisesta voidaan sopia sitten erikseen, mahdollisesti kahden koneen omistajat voisivat loggaa muiden altteja liiskaamaan expaa kunhan saadaan homma toimimaan järkevästi.
Tää nyt on vain ehdotus mutta ainakin se tuntus järkevämmältä kuin se että puolet killasta istuu ympäri hiberniaa soolottamassa paskaexpaa.
<@xenic> no mikron tilas
<@Monni^> no mitä se ei tilais
<@Monni^> ajaa johki bileisii ni se soittaa 20x ja kertoo että tuo terässulatto ja sit tuo antarktis

suortti

  • Guest
PL&Whinefest
« Reply #1 on: Mon 26 Apr, 2004 11:51 »
MääÄää!

Offline Daliden

  • Moderator
  • Outsider
  • Posts: 305
PL&Whinefest
« Reply #2 on: Mon 26 Apr, 2004 14:03 »
Voin tulla kyllä Hutsulla hiilaamaan ja buffaamaan ja pitämään fontteja, mahdollisesti jopa töistä (jos ei pidä ihan varpaillaan olla...). Ei mulla mitää ison levelin alttia ole, mutta se rankkuprojeesi kyllä. Jos se nyt sitten vaikka jonkun illan sais "kyytiä" niin eiköhän sekin riittäisi. Mulla toi sooloekspotuskin tapaa olla vähän liian vaativaa hommaa =D.

Ebo

  • Guest
PL&Whinefest
« Reply #3 on: Tue 27 Apr, 2004 14:17 »
Ohos oikeesti PL:ää taas tiedos?

Offline rheip

  • Outsider
  • Posts: 4
    • http://www.maskotti.net
PL&Whinefest
« Reply #4 on: Tue 04 May, 2004 13:06 »
Mä suostun vaikka heti :) valitaan vaan aika niin näin teemme :)