Author Topic: Perkele!  (Read 4579 times)

alrag

  • Guest
Perkele!
« on: Wed 28 Jul, 2004 16:39 »
Raketti on takasin talossa.  :D Tai no oon ollu jo melkee kuukauden, päädyin tänne servujen avautumista odotellessa. Ne jotka ei tunne ni alottelin joskus tosi back in the days kaylla SFP:ssä ja sieltä mordulle Sisuun (Raketti, norse sb).

Mutta nyt ette saatanan vässykät ala nyt quittaan tai vaihtaan serveriä ku aloin taas pelaa! Ja vaikka itkisitte verta ja pierisitte sappikiviä tein rankun, ku jäi vähä se stealtterihomma päälle mordulta. Druidia yritin, mut sillä pelaaminen oli ihan hinttiä, mobien sooloominen ei oikein luonnistunu. Paskanko sillä on väliä onko toimiva gruppe jos muuten on hauskaa ja charru on sellanen mitä tykkää pelaa, eikös se oo tärkeintä? Luulis sitä tapeltavaa ja tapettavaa kuitenki riittävän, vai mikä on tilanne?

Mä oon ainaki iha touhuissani siitä et pääsis testailee noit kaikkii juttuja mitä NF:n mukana tuli, ainaki noin silmämääräsesti muuttanu peliä enemmän siihen suuntaan mitä mä kaipasin, eli monipuolisempaa linnatappelua ja vähemmän emainissa juoksemista. Käytännöstä en sit tiiä. Joka tapauksessa oon taas kuvioissa, LFG!  :wink:

P.S. Elämällisistä syistä en kykene kauheesti pelaamaan, mut ainaki vielä oon jaksanu tahkoo joka sekunnin joka vaan on aikaa liiennyt... Eli pätsit valmiiks ja servut auki niinku olis jo, murrr.

Offline mikron

  • Member
  • Outsider
  • Posts: 961
  • Gender: Male
  • Mika Hyvönen
    • http://mikron.fi
Perkele!
« Reply #1 on: Wed 28 Jul, 2004 21:39 »
Tervetuloa :)
// mikron mug mug "mulla on niin vittumainen asenne"

Offline scorpio

  • Member
  • Outsider
  • Posts: 332
  • Gender: Male
  • Tommi Markus
    • Scorpio's Digital Playground
Perkele!
« Reply #2 on: Thu 29 Jul, 2004 07:12 »
Juu tervetuloo vaa takasi.
Itte tosin oon pelaillu viimeaikoina tuolla Lancelotilla mutta kunhan sisukansa palailee lomilta ja ties miltä muilta mordureissuiltaan takas mlf niin jatkuu siellä pelaaminen.
Kyrie Eleison