Author Topic: Casual application  (Read 5433 times)

Offline Miguelo

  • Outsider
  • Posts: 1
  • Gender: Male
Casual application
« on: Sat 16 Aug, 2008 12:45 »
Moi,
mä oon tässä jonkin aika ajattelut apply teille casualiks ja nyt sit on se hetki koitanut. Mä oon Tälläinen 19 vuotias Helsinkiläinen uros joka on pelanut wowia sen releasistä lähtien.
TBC:n ajan oon raidanut Human paladinilla (Liliangrail) Magtheridon nimisellä realmilla enimäksen yhdessä suomi kilassa nimeltä Horna. Tosin sen hajottua vaihdoin kilta hetkeks Khadgar's rage nimisen kiltan missä päästin 5/6 swp kunnes se sit ajautui sisäisin konflikteihin ja hajos. Se nistä raidi/wowi kokemuksista.
Nyt sit asian, eli mulla ois muutama horde charru tääl veknillä joilla havitellisin spottia casualiks teille. Mulla on ysk 70 UD rogue Vanquishna ja sit yks 70 belf pappi Azreala plus sit yks 56 warru Cursedhorn. Jotkut teistä muista varman jonkun mun charruista jostain random 5-man instasta tai sit kun on tullut questatua yhdessä (esim. Thorgedina, Sipelius ja Mallorn).
Ja olen ajatellut rerollamista kokonan hordeks Wotlkissa. Jos on jotain kysyttävä niih laitaka in game message tai postatka tänne niin vastan mahdolisiman nopeasti ja parhani mukan. Tuohon kommentin voin lisä että mulla on lukihäirö ja sen että paljon pahemmaltakin tää mun kirjoittaminen on näyttänyt. ;)

Nii siis kyl mä puhun ihan normisti mut mä en vain oikein hiffa aina oikein näitä tupla kirjaimia eli ne jää pois tai nitä tulee joskus liian paljon. Sitä paitsi pelasin joku 10 kuukautta suomi killassa^^ että eiköhän tuo suju. Ja mä oon käynyt koulun ruotsiks... nii se selittä ehk viel ennemän sen trenamisen puuten. Mut jooh kysykää vain lisää jos teitä jokin viel ihmetyttä.
« Last Edit: Mon 18 Aug, 2008 21:13 by Miguelo »

Offline myco

  • Member
  • Outsider
  • Posts: 173
Re: Casual application
« Reply #1 on: Sat 16 Aug, 2008 20:35 »
Joo paska heitto.
« Last Edit: Wed 20 Aug, 2008 14:39 by myco »

Offline Tzaqiri

  • Member
  • Outsider
  • Posts: 107
Re: Casual application
« Reply #2 on: Mon 18 Aug, 2008 12:21 »
Tekstiä kuin ahvenanmaalaisen näpeistä... Anyway, taitaa olla sama henkilö, joka oli 5man mechanar-partyssä lauantaina, taisi mennä aika sujuvastikin jopa.
I, Darkswing, rest your case.

Offline Urkki

  • Member
  • Outsider
  • Posts: 219
Re: Casual application
« Reply #3 on: Mon 18 Aug, 2008 12:55 »
En tiiä mikä lukihäirö teillä on, mut kirjoittajahan ihan selkeesti ilmoittaa itsellään olevan... Joten tekstin huonous selittynee sillä. Tiettävästi lukihäiriöisetkin osaa kyllä puhuu ihan hyvin, voicessa ei varmaan tarviis hablatusta kuunnella.
Puhveli - warrior - mining, jc
Urkki - mage - tailor(spellcl), ench
Benediktus - paladin - eng(gob), bs(armor)
Rautavuori - dk - herbalism, inscription

Offline Dire

  • Member
  • Outsider
  • Posts: 763
  • Gender: Male
Re: Casual application
« Reply #4 on: Tue 19 Aug, 2008 19:06 »
voicessa ei varmaan tarviis hablatusta kuunnella.

Siel on sitä vieläkin ihan varmana 0.50€ mikeistä johtuen (ja Markon tynnyristä yms) :P
lör