Author Topic: Evuval Shamaani  (Read 5298 times)

Offline evuval

  • Outsider
  • Posts: 2
Evuval Shamaani
« on: Thu 02 Oct, 2008 11:42 »
Moi.
nimeni Harry olen pelannut wowia vuodesta 2005 asti. Aloitin wowin pelaamisen Kul'Tiras realmilla warlockilla. Ennen tbc:tä raidasin kaikki pretbc raidit paitsi naxxramasin. tbc:ssä kävin kaikki raidit läpi. 3 vuoden pelaamisen jälkeen pelaamis innostus loppui ja pidin taukoa. Kun tauko loppui ja re rollasin hordelle Enha shamaaniksi burning legionille. elokuussa 2008.

minä itse
Nimi: Harry
ikä: 18.01.1990
Character: Evuval
Armory link:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vek%27nilash&n=Evuval  ( ingame played: 14d    9d played ding 70 )
Geari ei todellakaan ole teidän tasoa. mutta ajatus replyä varten lähti siitä että epätoivossani menin whispaamaan yhdelle Sisulaiselle että onko paikkaa killan altti killassa jos semmosta on olemassa. Jonka jälkeen henkilö sanoi että paikka olisi avoin resto shamaanille. täten aloitin miettimisen että onko mitenkää mahdollista jos sisulla olisi tylsiä iltoja että kilta buustisi minusta resto shamaanin.
Raid attumenit: Tällä hetkellä minulla ei ole yhtään Attumenia tehtynä. Mutta tällä viikolla oli tarkoitus aloittaa attumenien teko.

raidaaminen: Pelaan peliä pääsäännölisesti progressia ja raidaamista varten. Joten olen aina paikalla.
Jos en saa paikkaa kiltaan nyt. odotan innolla mahdollisuuttani päästä kiltaan kun wotlk tulee.

ps. Huonosti tehty hakemus on aina huono.

Offline Darkki

  • Administrator
  • Outsider
  • Posts: 873
  • Gender: Male
  • Mika Salovaara
    • Risingshadow.net
Re: Evuval Shamaani
« Reply #1 on: Thu 02 Oct, 2008 11:48 »
Tuolla hakemuksella ei vielä pitkälle mennä..

Olisitpa lukenut foorumeitamme hieman tarkemmin, niin olisit saattanut bongata tällaisen topicin:
http://sisuguild.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=69&topic=3440.0
Risingshadow.net - Science fiction & fantasy books

Offline Pehu

  • Banker
  • Administrator
  • Outsider
  • Posts: 1575
  • Gender: Male
  • Pankkisetä
Re: Evuval Shamaani
« Reply #2 on: Thu 02 Oct, 2008 11:58 »
Noilla kamoilla ei oikeen viel pitkälle pötkitä, vaikka nyt wotlk on tulossa joka resettaa kamoja... hakemus on roiskastu, ei oikeen oo keskitytty nyt meitin rekryprosessiin. ei kiitos.
Pehu / Garhu @ Vek'nilash
Pankkisetä

Offline evuval

  • Outsider
  • Posts: 2
Re: Evuval Shamaani
« Reply #3 on: Thu 02 Oct, 2008 13:44 »
Darkki luin kyllä tuon osion teidän foorumeilta. mutta näköjään vähän liian hätäisesti. yritin kyllä paneutua tekstiin mutta failia näköjään näyttää. Ovet ovat näköjään suljetut minun kohdalla. mutta onnea raideillenne. =)

ilmeisesti minkään näköstä mahdollisuutta päästä kiltaan joskus, esim wotlk?

huomasin juuri että olen tehnyt hakemuksen aivan väärään paikkaan. pahoittelut siitä.
« Last Edit: Thu 02 Oct, 2008 14:06 by evuval »

Offline Thorgen

  • Member
  • Outsider
  • Posts: 326
Re: Evuval Shamaani
« Reply #4 on: Thu 02 Oct, 2008 14:36 »
Otaksuisin että rekryt aukeavat seuraavan kerran vasta kun uusiin 25-maneihin päästään kunnolla käsiksi, eli n. 1-2kk julkaisun jälkeen. Aktiivisia pelaajia on otettu ennenkin kiltaan vaikkei niitä ole varsinaisesti kuulutettukaan. Edellyttää ensiksi sitä, että pelaa classia ja specciä johon ei ole älytöntä ylitarjontaa jo ennestään. Toiseksi se todellakin edellyttää sitä aktiivista otetta ja innostuneisuutta peliä kohtaan, jonka me pystymme kyllä tarkastamaan armorystä.

Sisäistämme kyllä että parhaat PVE-kamat saa ainoastaan raideilta, muttei se ole ennenkään ollut este hyvän ja riittävän PvE-setin hankkimiseksi. Tarkoittaa sitä että sooloilevaltakin pelaajalta pitää kyllä löytyä sitten parhaita dunkku-, crafti-, badge-, pvp- ja mitälie-kamoja sen aktiivisuutensa esiintuomiseksi.

Vaikkemme ole mitään HC-pelaajia, niin sunnuntaipelaajille ei paikkoja löydy. Suoraan sanoen ei tänne sellaisena kannattaisi tulla vaikka pääsisikin, sillä pelistä löytyy paljon parempia kiltoja leppoisampaan pelaamiseen. Me emme esimerkiksi noita normidunkkuja juuri aja, joten sunnuntaipelailijalla ei meidän piiristä oikein tekemistä edes löydy.

Offline Underscore

  • Member
  • Outsider
  • Posts: 304
  • Gender: Male
Re: Evuval Shamaani
« Reply #5 on: Thu 02 Oct, 2008 14:45 »
Jussi

Valontuoja, Underscore, Vamma, Päivänsäde, Kultasiipi,
Varjontuoja, Belana, Rutto, Luonnonvoima, Fireh

Offline Ptr

  • Member
  • Outsider
  • Posts: 444
Re: Evuval Shamaani
« Reply #6 on: Thu 02 Oct, 2008 14:47 »
TOIHAN ON NUOREMPI KUN ODE!